۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۶:۲۸

معاون انتظامی گلستان:

بیشترین آمار قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند

بیشترین آمار قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند

گرگان- معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی گلستان گفت: آمارها نشان می دهد که بیشترین قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا نصیری رضی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: خانواده‌ها در این ایام به ویژه چهارشنبه آخر سال مراقب رفتار و عملکرد فرزندانشان باشند تا خدایی ناکرده شاهد سوانح و حوادث دلخراش و ناگوار برای آنها نباشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی گلستان افزود: متأسفانه عده‌ای از هموطنان با استفاده از مواد منفجره علاوه بر خسارات مالی و جانی، باعث بروز صدمات سنگین جسمانی می‌شوند و هر ساله در این ایام شاهد داغدار شدن تعدادی از خانواده‌های ایرانی هم هستیم.

وی بیان کرد: هر ساله شاهد حوادث رقت آوری در ایام چهارشنبه آخر سال از جمله سوختگی‌های شدید، از دست دادن چشم و پاره شدن پرده گوش هستیم.

نصیری ضمن هشدار جدی به خانواده‌ها افزود: آمارها نشان می‌دهد که بیشترین آمار قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی گلستان با بیان اینکه از کودکان و نوجوانان خود مراقبت کنید تا باعث بروز فجایع دلخراش و غیر قابل جبران نشوند، گفت: در این ایام رفت و آمد فرزندانتان را به منظور پیشگیری از بروز آسیب‌های احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال کنترل کنید.

کد خبر 5732669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha